Spica - Munkaidő Nyilvántartó Rendszer

Egyedülálló Spica Time & Space beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer számos integrációs lehetőséggel. Egyedi igényekre szabható, alkalmas a kis családi vállalkozásoktól a multinacionális vállalatokig. Teljeskörű tervezéssel, beüzemeléssel, oktatással és támogatással ügyfeleinkért: válassza a B Consulting 30 év szakmai tapasztalatát, kérjen tőlünk ajánlatot kötöttségek nélkül!

Ajánlat

Beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer - Miért a B Consulting?

Egyedi, cégre szabott munkaidő nyilvántartó rendszer 

Nálunk Ön nem csak egy sablonos megoldást kap, minden ügyfélre egyedi figyelmet fordítunk. A Spica Time & Space munkaidő nyilvántartó rendszer Magyarország talán egyetlen rendszere, amely valóban a konkrét igényekhez igazítható. Az ingyenes konzultáció során felmérjük megrendelőink igényeit és olyan megoldást kínálunk, ami ténylegesen teljesíti kívánságait.

Szerver, adatátadás: Rendszerünk SQL adatbázis alapon működik, emellett API és SDK illesztés kialakítására is alkalmas. A szoftverek telepítéséhez Windows operációs rendszer szükséges.

Külső (3rd party) rendszerek: Rendszerünk alkalmas olyan külső rendszerekkel történő integrációra, mint bérszámfejtő-, épületfelügyeleti-, ügyviteli rendszer.

Integrált rendszerek: A kulcskezelő rendszer, valamint az üvegkapu kompatibilis beléptető konténer egyaránt a rendszer szoftveres hátterét alkalmazza a hatékony kezelhetőség érdekében.

Kulcsrakész megoldások A-tól Z-ig 

Büszkék vagyunk rá, hogy a kisebb cégektől egészen a multinacionális vállalatokig mindenki számára az egyedi szükségleteihez igazított rendszereket kínálunk. Cégünk teljeskörűen vállalja a Spica Time & Space beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer komplett megtervezését, kivitelezését, beüzemelését, oktatását, karbantartását, valamint az üzemeltetési időszakban a támogatást. Nálunk nem kell kompromisszumokat kötnie, mert a rendszert az előzetes konzultáció után az egyedi igényeihez igazítjuk.

Nagyfokú tapasztalat és szaktudás

Több mint 30 év szakmai tapasztalattal rendelkezünk biztonságtechnikai rendszerek kivitelezése terén. Az elmúlt 10 évben több száz beléptető és- munkaidő nyilvántartó rendszer bevezetését végeztük el országszerte és több tízezer munkavállaló munkaidejét kezelik a megoldásainkkal, több telephelyen.

Szerteágazó szakmai portfólió

Szolgáltatási palettánkban elérhető az innovatív beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszerek mellett többek között távfelügyeleti rendszer, úgy mint kamera-, riasztó-, vagy tűzjelző rendszer, de akár parkoló rendszer is. Az általunk nyújtott biztonságtechnikai megoldások különlegessége, hogy azokat könnyedén integrálhatók.

Time & Space beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer előnyei:

  • Egyszerű, moduláris felépítés, összeadódó licenszlépcsők, csak azt kell megvásárolnia, amire tényleg szüksége van
  • A rendszer növeli a hatékonyságot: a késések szabályszegések kiszűrésével, a szünetek és külső helyszíni munkavégzések kezelésével, beosztás tervezéssel és távollétek kezelésével
  • Integrálható a legtöbb bérszámfejtő, HR programmal, vállalatirányítási rendszerrel és egyéb épületfelügyeleti, vagy biztonságtechnikai rendszerekkel. (Nexon, HRMaster, BaBér, SAP, Orgware, KulcsBér stb.)
  • Rendszerünk nyílt API-valrendelkezik, ezáltal épületfelügyeleti és biztonságtechnikai rendszerekhez, illetve minden olyan rendszerhez hozzáilleszthető, melynek a belépési- és munkaidő adatokból kell dolgoznia
  • Kiválthatja a papír alapú jelenléti nyilvántartást, ezáltal csökkentve az adminisztrációs terheket
  • Automatizált riportokat kaphat bármilyen munkaidő adatról
  • Lehetőséget biztosít a távollétek és szabadságok kezelésére mobil applikációban (iOS & Android) és webböngészőben
  • Audit naplót vezet a rendszer minden eseményről

Moduljai:

  • Telepített kliens
  • Webes vezetői elérés
  • Mobil applikáció
  • Távollétek/szabadságok kezelése mobilon és webböngészőben – valamint jóváhagyó modul a manuális rögzítések egyszerűsítéséhez
  • Beosztás tervező
  • Egyedi lekérdezések, riportok
  • Több bérszámfejtő rendszerrel integráció
  • Bérszámfejtés előkészítés

Munkaidő nyilvántartás a legmagasabb színvonalon:

Munka- és költséghatékonyság

Az általunk kínált beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer további előnyei közé tartozik, hogy teljesen nyílt platformon képes bármilyen munkaidő nyilvántartási feladatot kezelni. Ez azt jelenti, hogy nincs szükség arra, hogy régi rendszerét teljesen lecserélje. A legtöbb esetben illeszteni tudjuk a meglévő eszközöket az új rendszerhez is.

Kevesebb adminisztráció

A munkaidő adatokat bármely bérszámfejtő, vagy HR programnak továbbítjuk előkészítve, ezzel megszüntetve a papír alapú jelenlét vezetését. Legyen havi beosztás tervező, jelenléti ív munkaidő nyilvántartás vagy riportok digitális kezelése, rendszerünkkel Ön is könnyedén lépést tarthat és naprakész megoldásokat biztosíthat cége számára rohamosan fejlődő digitális világunkban.

Biztonságos beléptetés

Rendszerünk garantálja a biztonságot a beléptetés szabályozásával. Emellett lehetővé teszi a munkaidő adatok - például az egyéni munkaidő nyilvántartó lap - egyszerű kezelését bérszámfejtésre előkészítve. Az ellenőrzésre többféle fizikai eszközt alkalmazhatunk a helyszíni adottságoknak és a megrendelői igényeknek megfelelően: forgóvilla, gyorskapu, lengőkapu, forgókapu, fotocellás ajtó, sorompó, elektromos zárak is megtalálhatóak repertoárunkban. A felhasználók kártyával, PIN kóddal, biometrikus azonosítási módokkal (arc, ujjlenyomat) vagy akár ezek kombinációjával is azonosíthatók. Lehetőség van továbbá gépjármű forgalom és rendszám felismerés kezelésére is a rendszeren belül!

Átlátható munkaidő nyilvántartó rendszer

A Spica Time & Space beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer lehetővé teszi azt is, hogy a munkavállalók számára egy átfogó transzparens felületet biztosítsunk, ahol a munkaidejüket, a ledolgozott órákat ellenőrizni tudják. A munkáltatók számára megfelelő adatokat és visszajelzéseket ad arról mi is történik a gyár, iroda, logisztikai központ vagy bármilyen egyéb munkavégzési területen. A csoportvezetők, cégvezetők számára széleskörűen riportálhatóvá válnak a belépési és munkaidő adatok, hogy optimalizálhassák működési folyamataikat.

Szeretne olvasni az aktuális fejlesztéseinkről, újdonságainkról?
Kérjen e-mail értesítőt!
Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre!
Sütibeállításokkal kapcsolatos információk
Mi a cookie (süti)?

A cookie-k ("sütik") - a továbbiakban: süti vagy cookie - kis méretű adatcsomagok, amelyeket az Ön böngészője ment el, amikor a weboldalakat, köztük ezt a honlapot is látogatja.

A sütiket a weboldalak általában a felhasználói élmény javítására használják oly módon, hogy a weboldal vagy kizárólag a látogatás idejére ("Munkamenet" sütik, amelyek a böngésző bezárásakor törlődnek) vagy ismételt látogatások során ("Tartós" sütik) "megjegyzi" a felhasználót.

A jelen Cookie (süti) tájékoztató azt ismerteti, hogy a honlapon milyen sütiket használunk és Önnek, mint a honlap használójának milyen lehetőségei vannak a sütik beállításával kapcsoltosan.

Tájékoztatjuk, hogy a cookie-kat nem használjuk az Ön személyének közvetlen azonosítására alkalmas információk tárolására. Amennyiben személyes adatoknak minősülő adatokat kezelünk, ezt az Adatvédelmi tájékoztatónkkal összhangban tesszük.

Lehetnek olyan esetek, amikor harmadik fél cookie-ját használjuk. Kérjük, hogy harmadik fél sütijei tekintetében a harmadik félnél tájékozódjanak az adatkezeléssel kapcsolatban, ugyanis a harmadik fél adatkezelésére nincsen ráhatásunk.