Spica Door Cluod - a biztonságos kapu a felhőhöz

Spica Door Cluod - a biztonságos kapu a felhőhöz

Napjaink egyik elvárása, hogy a biztonsági rendszerek adatai hozzáférhetőek legyenek bármikor, bárhonnan az illetékesek számára.

A Spica Door Cloud ehhez nyújt egy biztonságos kommunikációs szolgáltatást. A Felhő csak a biztonságos protokollokkal és eszközökkel kommunikál, amit Ön a világ bármely pontjáról elérhet a megfelelő azonosítást követően.

A rendszer most még csak a Spica vezérlőket tudja kezelni, de a közeljövőben más ismert vezérlőcsaládok integrációja is meg fog történni.

A Door Cloud képes hagyományos proximity kártyás, HÍD kártyás és biometrikus interfészek, mint például a Morpho biometrikus eszközeinek támogatására is.

Mitől olyan megbízható a rendszer?

Az internetes biztonság ma már a biztonságtechnika élvonalában jár. A Door Cloud megbízhatóságát az online banki szolgáltatásokéhoz lehet hasonlítani leginkább. Így a használatával nyugodt lehet afelől, hogy a rendszerben keletkező és tárolt információk 99,99%-os biztonságban vannak.

Milyen előnyei vannak a Door Cloud használatának?

  • rendkívül rugalmas: az egyes felhasználók különböző jogosultsági szinteket kaphatnak a felhőhöz, amivel kényelmesen intézhet akár egy elveszett azonosítót vagy akár a biztonsági szolgálat értesítését is egy feketelistás személyről.
  • gazdaságos: hiszen a biztosági rendszer vezérléséhez nem kell külön hardvereket és szoftvereket üzemeltetnie.
  • tervezhető költségei vannak: a Door Cloud havidíjas konstrukcióban érhető el, így 100%-ban előre tervezhető a fenntartása.
  • innovatív: a rendszer mobilalkalmazás segítségével is tudja azonosítani a felhasználókat, így akár a leolvasók számát is csökkentheti!

A Door Cloud 4 különböző szerepkört és tetszőleges számú jogosultsági szintet képes kezelni. Így Ön, munkatársai és a megbízott külsős partnerei is egyénileg férhetnek hozzá a felhőben tárolt vezérlőrendszeréhez.

Spica Door Cluod

A 4 szerepkör:

  • a felhasználók, akik egy mobil applikáció segítségével jelezhetik pl. hogy elvesztették az azonosítójukat, vagy kérhetnek egyszeri hozzáférést egy ajtóhoz a Door Cloudon keresztül a kezelőktől
  • az ügyfélkezelő, akihez a felhasználói kérések befutnak. A kezelő jogosultságai a szervezeten belüli hierarchiai szintjéhez igazítható.
  • a partnerigazgató. Rendszerint a partnerigazgatók több rendszert felügyelnek.
  • a mester rendszergazda, akinek minden Door Cloudhoz van hozzáférése, a rendszer zavartalan működéséért, és az esetleges külön kérésre történő biztonsági mentések elkészítésért felelős.

Az Door Cloud beépített riasztáskezelő rendszerrel rendelkezik, amely szabályozható reakcióidőket, időtúllépéseket, prioritásokat, és eszkalációkat biztosít.

A Door Cloud-ot a 2017-es évben Innovációs díjra jelölték!

Ha Ön is szeretné biztonsági rendszereit kényelmesen felügyelni egy megbízható, innovatív megoldás segítségével, kérje árajánlatunkat az alábbi űrlap segítségével:


Bízza biztonsági rendszereinek kialakítását profikra!

Valamennyi, általunk tervezett vagy kivitelezett rendszert magasan képzett, tapasztalt mérnökeink helyeznek üzembe és karbantartanak a legszigorúbb műszaki irányelvek alapján.